fuck aina

plockade småbarn på kupolen idag ;> ehehhe, big fail!
emma som skulle fråga ena snuten fall han ville sova vid henne
själv fegade jag ur, är bara okej att säga det till er andra ;b haha
well, när vi kom in från rökpausen & smidit klart våra planer så var han borta?!
vilket skit, andy blev dock glad över det hela
jaja, mammsen kan hon. undra varför, haha! no shit, jag är nöjd
skulle haft domdär byxorna bara men dom var ju förstora.........
atm sitter jag hemma vid andreas, again. emma skjutsade vi till hedemora
hon skulle fara med pojken sin till avesta :)
så nu ska vi nog kolla på film & ta det lugnt, men ingen idé att spika något sådant
eftersom vi alltid lyckas spräcka våra planer ;> helt otroligt!
-
ingen skola, ovanligt! men nu kommer jag troligen att få en egen lärare
party! fan va kung det kommer bli, extas ;>
ganska kul när vi träffade marcus också, haha! ojojoj
att folk inte lär sig att det är fult & ljuga
speciellt när det är på någon annans bekostnad
som tydligen betyder SÅÅÅÅÅÅ mycket. uhf
& på tal om ingenting så hade jag & andreas en fin stund imorse
hahaha, ta inte detdär fel nu men vi tittade på brinnande grisar :)
nu låter det ju lite värre än va det var dock, stackars 50 stycken dog.
fäggeby city, där händer de grejer må ni tro!
snälla som vi är, andy & jag, så låna vi ut våra
bilar te polarna ;>




7 dagar kvar! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0