en vän är en som vet allt om dig, och fortfarande tycker om dig.

fitt-emokid vad jag hatar dig just nu, G.A.H!
haft en görbra dag, så kommer han nu, lagomt till 00.00 & förstör hela skiten
"jennifer, vi ska åka längskidor imorrn. & du ska med!"
ah, NOSHIT säger jag bara, usch fy & blä. jag hatar måndagar
dom kan inte komma på något roligt & göra ist, typ som att åka till
rome så man kan åka bräda eller nått? nejnej, här ska vi plågas så in
i helvete för att man äntligen slipper ha idrott. förjävligt säger jag bara!
glada-klubben känner jag, eheheh ;>
sånt som händer
-
träffade sötsara idag & talade lite, bra länge sen kan jag lova
så imorgon blire troligen till & följa med henne & sandra på en fika
like old'times :) haha, typ två-tre år sen men ändå
som sagt, dom riktiga vännerna finns alltid kvar, nice va!
& för den delen, mamma är jäääla bra ibland alltså
eftersom det nu är ynka 4 dagar kvar så har hon börjat inhandla käk osv
fint om ni frågar mig, står 10 liter cola nere i köket ;)
mumma!
fullt kylskåp börjar det bli också, själv behöver jag bara bry mig i
spagetti & bacon, enda jag kan laga (y) resten fixar darling ;)
fan va slavarbete de kommer bli, hehe!
sen blir det till att fira två blivande 19 åringar också
& den kör vi på härhemma! v.i.p, kommer bli fetnajs
nu blire film & hålla tummarna på att somna i tid.
kommer fan AldriG & ske -.-
peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0