dude, im totally miss you!

tankarna snurrar fortare än jag klarar av.
gaaaaaaaaaaaaah, det här kommer bli svårt. riktigt svårt
jobbigt om inte annat, fy tusan ;( buuh
den här dagen kom när den verkligen inte fick, alldelles för tidigt för den delen
det har då varit ett toppenlov i övrigt! underbart tills imorse
gosh va ni kan göra livet bra för en alltså :)
nu jävlar ska jag fixa mitt äckliga körkort så jag kan göra livet lättare här!
då kommer allting bli så mycket bättre, det lovar jag dig



<3 <3


& inte nog med det så har jag & cc spikat ett o annat
när mamma&pappa överger mig härhemma för att dra sig till thai i tre veckor
så kommer jag inte bo här ensam (:
jag, christine, våra rövar & katterna
kan inte bli bättre :'D
snacka om att jag kommer ha en kock här hemma, så gåre när man själv erkänner
att man är riktigt haj på att stå vid spisen ;)
lär bli ett öppet hotell här alltså, är ju ganska många som blir hit och övernattar ;*
det kommer bli gr8, synd att tre veckor går snabbt bara...
-
snart kommer andy hit [igen]. tidigare idag så har vi roat oss riktigt bra med
www.felsms.com
'
Till: Pappa
Sms: MMS: min penis
Svar: Vad är det där för nåt?

Förklaring: Skulle skicka en bild på min penis till min flickvän men den kom till min pappa istället och jag kände bara för att dö så jag bodde hos en kompis över jul för att slippa träffa honom närmsta tiden
'
hahahahaha, snacka om att man idiotförklarar sig själv! =)
lär dock medge att man varit med om samma sak själv, lite värre handling bara
men men, man lever ju bara en gång så !
ikväll blir det till & kolla på scream, bra länge sen man såg dom ;>
lär ju ladda upp för fittskola imorgon
SUUUUUUG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0