du får min värld att snurra

aah, vad sägs om & ta tag i sitt liv kanske ? ;>
känner verkligen hur skolan bara rasar nedåt, kan bli kul om ett halvår..
snart kommer andy hit däremot, får se om han skjutsar mig till skolan
eller fall vi hittar på någonting annat som låter mycket roligare!
hä komme o bli näjs!
igår satt jag uppe till halv sju, sen måste jag ha somnat
för 7 skulle jag egentligen gå upp hade jag bestämmt för mig själv
men vaknade inte förrns vi 9 tiden, eheh uhps.
missade bussen ganska rejält med andra ord =)
nej, nu lär jag slänga mig i duschen för om en typ max 30 så är
pajjas'n här! jag vill åka till borlänge & handla kläder juh,
andreas ?!?!? :'D
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0