everytime i smack my fingers

torsdag torsdag torsdag
fan va jag är g.l.a.d nu ! =)
& allting är tack vare mmmmmm, holley!
så jag tar lite sjukledigt första skolveckan ehe, men det äre lätt värt!
kan inte sluta att le i min ensamhet här, såhär glad har jag inte varit på länge
jaja, nog talat om det, har varit med emma & karro hela dagen
mycket skratt har det blivit , som vanligt med andra ord
ni brudar, ni kan ni!
gillar era historier bra mycket, haha skrattar åt bara tanken :'D
roligaste var nog ändå när vi var inne på ok, karro & jag
båda skulle köpa varsitt paket, vilket blev till o visa legg för oss båda 
den kommentaren glömmer jag aldrig
HA! ägd du blev ;)
sen lär jag ju att erkänna att emma är bäst &så, tack för hjälpen! ;*
imorgon ska vi fixa resten, kommer bli gr8 =) (y)
-
nu ska jag ladda ner massvis med musik att fylla lur'n med
iiiiiiiihihih..
hörde att någon liten en fick ett speciellt brev i brevlådan idag också
eheh, äre de som kallas bus eller? :'D
tjing


INSTICKARE
emma, jag älskar dig för du är ett "epa-luder", tur du inte åkt epa tre år i rad bara ;'D
puss va
älskar dig mest för att vi inte har sex med samma personer utan kan vara bästa vänner ändå =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ! Söt du e då ;D du e la go, älskar dig också ;D <3

2010-01-12 @ 19:02:48
Postat av: jennifer

säger ju bara sanningen gullet :) finns för dig JÄMT för jag bryr mig som sagt inte om VAD du gör ;) <3

2010-01-12 @ 19:04:23
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0