det man har gjort en gång, är alltid lätt att göra igen...

nanananana, jag tar det säkra före det osäkra.
för jag är smart & tänker inte vara med om samma skit, IGEN.
weeeeeell, kan inte annat än att jag är ledsen
& de ante mig om att det skulle vara så som det sägs
tur jag fick höra det i tid, det sparade ett & annat!
du visste att jag skulle få veta det, & vi har redan talat om det du&jag
-
va hos käftis idag ;> ehehe, grät & skakade tills jag fick springa därifrån.
haha, blev inte förvånad precis. tänk att kärringar kan vara så läskiga :)
efter så skjutsade mamie mig till cc eftersom vi enligt henne började 12.
NO SHIT, när man väl ska gå till skolan så är hela dagen inställd
sug min salte alltså, jag kan dedär med att ha ett jävla oflyt på saker&ting.
inte bölar jag för det, talade strunt tills jag ockuperade hennes säng &
sov en sväng. skitskönt vare! jessica roade ju henne ändå så =)
lista skrev vi också, tur jag kom ihåg & ta med den. HA!
hon är ganska charmig på att väcka en iaf,
'JENNIFER, andreas står utanför?!?!?!' hon är min tötnos hon ;*

nej nu ska jag ta en ryk & hitta på nå gälet med andy, som vanligt
puss va

6 dagar kvar! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0