click clack, Bam!

a du är ju ta mig fan helt jävla otrolig!
hur kan man vara så totalt jävla kappslut i huvudet som du är?
jag fatttar fan inte, kom inte & böla den dagen jag drar då heller.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH
idiotfan!!!!!!

a nej men annars tycker jag det är riktigt spännande att man måste ringa polarna så man får skjuts till skolan  (y) sjukt, det är fan precis vad det är! stå fan kvar vid det du har stått & hävt ur dig nu förfan, mig ser du inte mycket mer av... du fick precis som du bad om, du kan ju inte mena att det är roligt & låtsas frysa ut mig & sen när du vet jag flippar, då ska det vara bra?!. du är pinsam, jag skäms över dig ! du har precis mist någonting hörru, får vi se hur fint du klarar dig sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0