bellman var en stor profet, sällan skrev han när han sket

gladast! det är precis vad jag är :'D
mammsen gav med sig efter typ jävligt mycket tjat & ilska
så nu är biljetten betalad & klar ;)
solong suckers, 16.26 åker jag imöööra. kommer bli najs!
-
jag & cc är då bäst på & härja
fan tony blev nästan lite lack på oss ett tag där, smällar man får ta
vi hade då riktigt kul iaf.
svenska c va inte då pjåkig den heller
'ful, vidrig, snuskig, äcklig, bajsful, lovisa sundell' :D
haha sry babe, men fan va kul det var ! just då iaf
jag & cc har planerat ännu mera, för varje dag som går så låter det som att
det kommer bli både bättre & roligare när vi ska bo ihop. partajjjjj.....
-
sitter atm hemma vid emma & magnus o väntar på att dom ska äta klart
sen ska vi dra oss till uggelbo city & hjälpa magnus att få hem svarten till avesta
efter de blire hem & umgås med mamie såhär i sita minuten
slutade hyffsat tidigt idag, så jag & marcus satt kvar i skolan till 4 & gjorde varann sällis
han skulle ta bussen & jag väntade på mamma som aldrig kom
själv var jag social ett tag iaf, sen somnade jag på bänkarna ;'D
skönt satan, måste vara för det stod ett sådant fint medelande på ett av borden där
hahahaha... get a life
well, efter typ, 15 mins skönhets'sömn så ringer mitt älskade epa'luder & väcker mig
så det slutade med att vi skjutsade hem marcus till honom & sen drog vi till beverlly hills
& utförde dagens bus.. HAHA, kommer ett till senare ikväll i hope.

nu ska vi fara, update lateron.

saknar min plutt, nice & höra din röst idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0