amor vincit omnia

åååååh, du är patetiskt! t.o.m printar & skit så gör du samma själv
SNOPP
ska du få in det du med nu? =) eheh!
kom mer eller mindre precis hem, uhf...
både jag & andy somnade, såg inte ens halva filmen -.-
hatar sådant, så nu lär jag ju tanka den & kolla klart härhemma
måste ju veta slutet!
& eftersom jag nu har sovit typ halva dagen,
hur fasen ska jag då kunna sova inatt? big fail på mig själv atm asså...
självförvållat, gillar't!
-
idag tror jag bestämt är bitter'dagen =)
keep on, jag orkar inte bry mig. sry
ge mig anledningen, så ska jag tänka på saken. okej?
-
vi anar skit bakom knutarna ;> moahahaha... detta kommer bli roligt
RIKTIGT roligt :)
nu hoppas jag det kommer någonting bra, & någonting stort
inte att det flyger förbi, då blir jag ju besviken
& då tänker jag inte erkänna att jag hade fel. HE-HA-HI-HO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0