a start of something new

yessbox, andy & rpm ligger i min säng & snuskar
eller något :)
andreas skriker typ 'bögjävel sluta' medan rpm asgarvar
niiiice! låter som att andy inte vill ha något i röven
& nyss öppnades ett skärp, mindre nice -.-
yäyä, lilla söt ringde nyss & frågade fall vi skulle med på bio
så kl 21.00 äre movie i borlänge, är den kass får ni stryk ;> buh!
imorse när jag knatade till skolan så lovade jag mig själv att jag skulle
stanna där hela dagen & gå på alla lektioner
men de sket sig ju ganska så rejält
cc stampade hem redan efter första lektionen, som hon inte hade gått på ens
men ändå, & eftersom hon då inte kom tillbaka så orkade inte jag heller gå
vilket slutade med att jag följde med
sara sandra & jessica upp på stan & fikade
myys säger jag bara, vilka minnen vi har brudar. & planer =)
kommer bli en sjujävla sommar (y)
- - - - -
mamie har resfeber till & inte duga, fy va dryg hon är -.-
varje sak hon tycker jag ska komma ihåg, upprepar hon 1000 ggr ungefär
*jag vet hur en diskmaskin fungerar!
*jag vet hur en tvättmasking fungerar!
*jag vet hur man tömmer bebis kattlåda!
enought ;>
stackarn, tur jag fick en xtra mamma av mamma!
klövgårdhs & jag är numera syskon =) like oldtimes, ikke-nice ;b
haha
nej nu ska jag slänga mig i duschen & sen blir det till & åka
smöööör kan jag lova (y)
.
sista piken;
japp, du har helt rätt ! men spelar ingen roll,
gammalt kommer förhoppningsvis tillbaka & det är precis vad jag hoppas på
hur svårt det än kommer att bli
& du vet, att jag menar dig! :)
fattar däremot inte vart det gick fel någonstans, hm
magkänslan säger, att skitsnacket besegrade. även hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0