when the drugs don´t work

vaffvaffvaffvaffvaffördå...
mh andy sitter som bänkad framför discovery, som vanligt.
själv fyller jag upp en ny lista på spotify
denhär går riktigt varm lär jag ju säga

loooove it!
så fort jag är klar här så ska vi bege oss in till city & köpa colaaa
börjar få parkinsons nu så -.-
har ju gått åt en del här hemma...
i helgen blir de nyktert, fast ingen idé att säga det egentligen
vet ju hur det brukar sluta & det brukar även vara samma persons fel också
ankan, tar du åt dig kanske? ;>
inatt har jag skrattat så tårarna ordagrant rann längst mina kinder
anledningen finns på fb, länkade igår nämligen
idag blir det ut på äventyr också, vi ska ut & göra stan osäker =)
de som vi är bra på
fiiifan, de är ju dagar som dessa man ska vara i backen hela dagen!
eller typ skoteråkning & grilla korv..
något vi ska planera in ! :)
atja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0