vi sa att vi skulle vara bästa vänner för evigt, vi ljög väldigt bra du & jag

idag har det varit en sjukt seg dag!
kom till skolan med pojkarna vid typ halv 9
skrattigt värre, undra varför :')
men eftersom jag inte började förän vid 10 så underhöll dom mig ett tag
trott den som vill, men idag blev det alla lektioner på schemat!
framsteg, nu blir det till & bita ihop sista tiden.
inte långt kvar till studenten nu! (d)
när man väl slutade så blev det till & umgås med emma h
blev till & ta in hennes läskiga djur & sedan åka runt & tala
var riktigt nice, alltid skönt & tala lite skit ibland ;>
efter det skuttade jag av vid emma liten & vi gick ut & undersökte
livliga säter, va ute & knatade i typ två timmar.
riktigt skönt, förut var vi ute typ hela tiden =)
yäyä, sen kom andy marcus o plockade upp mig så for vi till
big city, fäggeby.
nu sitter vi i soffan & kikar på tv, blir nog sent ikväll känner jag.
imorgon blir det borlänga med sara, här händer grejjor! ;)
jessica ska med även hon, men henne möter vi upp där
fin smärta, yaaah! nej nu ska jag sociala som aldrig förr
tjing...
-
& du brorsan, sluta följ mitt liv.
du börjar veta för mycket ;')
-
hahahaha, så jävla bra! :'D & ja de va bullen som leta fram den -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0