'cc rider'

etage va klockrent!
mötte på bror min & hans polare utanför, dock gick dom åt andra hållet ;>
är man sämst så är man, jonas verkar då inte vara den som tänker
speciellt mycket =) som vanligt, om inte annat
yäyä, när vi skulle gå in så upptäckte vi micke & co
precis framför oss i kön, riktigt nice
jon föjlde med upp men dom andra två fick ju tyvärr stanna utanför
hahaha, stackare...
på dansgolvet var det jessica det var synd om,
varför, de behövs ju inte precis tas upp här :)
-----
igår däremot så blidde det nyktert för min del,
robban & tuten kom ut & hämtade mig & bullen
efter det begav vi oss in till donken för dom skulle äta
efter det skulle tuten toffla så då körde jag kalaset ut till vhyttan
så drog jag hem till sara medans pojkarna gick på partajj
haha, diggade robbans ord om det stället :')
well, låter som att det bara var bra att man inte följde med in där
drog in till stan igen efter en timme eller två & letade på tuten
kul kväll, lite sent bara ;>
nej nu ska vi åka & hämta anders, efter blir det hit igen & sociala
håller tummarna på att det inte blir nå stockholm för hans del! =)
flott & öl, näjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0