nytt, är inte alltid bäst. gammalt, kan komma tillbaka

det här har varit en jävla runkdag kort&gott
vaknade med världens huvudvärk, självförvållat dock men ah
försov oss vilket gjorde att jag missade första lektionen
lugna puckar med det trodde jag men ack så fel jag hade
jag kan dedär med & ställa till det för mig själv
men den här gången har jag gjort det riktigt ordentligt också ;>
så nu blir det till & leva sunt, jävligt sunt
& framförallt så ska jag sluta röka! inte så mycket för jag vill
utan mest för jag måste. lika bra =)
meeen, jag vet hur dedär brukar låta & även gå
de reder sig, jag har ju som sagt inget val..
men ja änt bittä, får tänka på något skoj ist!
jamen,jamen,jamen,jamen,jamen,jaaaaaaamen!
som herr m brukar säga det =)
--
fröken emma & jag var med om något galet skoj härom dagen också
reklamen om match.com eller va det heter
'när börjar din kärlekshistoria'
-jaaadu
~*från köket*~
HOST, jag hörde detdär!

hahahahaha, åh fail :'D vi fick då skratta ur oss
ännu mera senare på kvällen när två personer vinkade glatt :')
yäyä, big smile
nej nu ska vi planera in kvällens bus, eheh!
& innan det så lär jag ju skryta lite
jag & min högra hand mhp har skaffat oss ett
varsitt vrålåk. fyllepråm @ ccw i sommar (y) hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0