you know what this is

pft, inge roligt & vara ensam hemma längre ;>
haha, fan va saker man måste göra då...
skotta, städa, diska, tvätta, laga mat osvosv
fy ! lagat mat en gång sen dom åkte, inte otippat dock
& då gjorde bullen hälften
första gången i mitt liv som jag verkligen inte vill ha nå mer snö
de vräker ju ner & jag har redan haft av skyffel'n så de suger ju
ganska så rejält !
synd bror min har pajjat andra knäet, annars vet jag precis vad
han hade fått göra HÄRhemma, haha...
som mamma sa, kanske skulle ha kirrat kortet på en gång
alltid lätt & vara efterklock jao.
--
sen kom jag precis & tänka på ytterliggare en sak & dryga med
-bal
-kryssning
-studenten
osv. fyfan va jobbigt ;>
kryssningen är då ett MÅSTE som jag ska fixa,
cc & jag har ju våra planer, det reder sig!
*
well, förhoppningsvis så kommer ju sara emma snart
har man något & göra ialla fall :p
kollar igenom bilder sen 07 också
den tiden, den kommer aldrig att glömmas ;>
får köra en flashback i sommar ! :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0