cant tell me nothing now baby i know how to fly

'  <3   '
hellre hatad bitches, haha du är la go du!
fan, jag joina direkt du berättade det för mig :')
ibland avundas jag dig, jag skulle också vilja vara smart.
men det tar vi i nästa kapitel i livet, för man behöver inte vara smart
för att överleva den här skithålan! inte jag iaf
& jag kom även på den fiffiga saken, att världen, den är ju full av idioter
men tänk om dessa försvann, vad skulle man då kunna sitta & skratta åt
dag in & dag ut? lite smart är jag nog ändå! :} taha
på svenskan idag hörde jag att vi bara har 60 skoldagar kvar
fatta, 60 ynkliga dagar till studenten?!?!
de är ju sjukt! fasen va fort de har gått & även kommer att gå dit
äre nu man ska sitta med hjärtat i halsgropen & tänka på hur mycket skit
man har kvar & göra ?! haha, fan va sämst jag är. igen
ohmy, & de är absolut ingen idé att säga att jag kommer kirra det,
för då skulle jag ljuga bra mycket.
plugg ÄR inte & kommer ALDRIG bli min grej,
60 dagar, sen har jag ett jobb som väntar
& mitt betyg-papper, det är ovesentligt. jag tänker aldrig titta på det
puh..
nej, nu har jag ingen ork till att sitta här längre
eller ork, kan väl sitta här massor men jag har inte tid eller vilja till de
blir fix & invänta min andy, mig egna negerslav som jag bara har till en sak
hahaha i all evighet, fattar inte hur folk orkar snacka :)
men som jag nämnde tidigare, ni fyller mina dagar med skratt-attacker!
PusS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0