roadtrip

hela dagen har spenderats med n, galet roligt har det varit
lämnade town, skönt det är mår jag säga
däremot blev jag ruskigt idiot-förklarad när vi tog
hofors-blosset i ja, hofors, rätt logiskt :)
__
- jennifer, kan du tända dethär tomteblosset åt mig?
- hmm...
- eller vänta, det kanske är på den här sidan man tänder!
*försöker tända bra länge*
-nu ska jag vara ärlig mot dig jennifer,
men vet du vad det här egentligen är?
- eh? nej?
- jo, det är en svetspinne :) .
'
fan va sur jag blev, kände mig verkligen sämst där!
men oj vad vi fick skratta.
___
åkte & plockade upp anders vid typ, 7 ?!
vet inte nå noga, så lämnade vi town på nytt
hann till & med säga hej till j en sväng i norberg
göttans!
__
så nu sitter man hemma igen
fryser som ett cp & skrattar åt allas historier
snacka om att man kan sätta sig själv i skiten
så mycket & inte fatta ett jota :)
well...
skulle ha lyssnat på en viss, för länge sen!
som jag skrev, jag pissar på dig
& du har ingenting i mitt liv att göra mer.
förstår inte hur man kan vara så dum
som du är
tur att vi allihopa, bara står & skrattar
du har ju iallafall fyllt våra dagar
med asgarv
tack & hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0