i would just stand and stare

deeeeam va jag gillar er alltså!
fylla upp garderoben lite, nog för de börjar bli ont om plats...
tur min söta bror har ett tomt rum här med en massa plats
lär inköpa en till byrå bara.
fast om jag själv fått välja, så hade jag mer än gärna sett dig bo där igen...
ah, nu är mina söta negrer hemma igen iallafall
fyyyfan va bitter jag blev när jag stampade in här hemma tidigare
dom är verkligen chokladbruna
så funderar starkt på att flytta fram den där sista minuten resan som
jag och emma har talat så mycket om
skulle sitta perfekt nu faktiskt, mer än perfekt
gah, idioter.
men jag är stolt över mig själv angående incidenten idag, fick ju till & med
beröm från tant emma n ! gick som gjutet, dumma idiot -.-
weeell, inte hänger vi läpp för de.
t.u.m.m.e.n..u.p.p (y)
känns som detta har varit en riktigt bra dag ändå, fått massa saker gjorda
så nu slipper man förhoppningsvis en & annan person
göettmoes, eller va säger du pandy? ;>
moahaha, nej nu blire snart tacos [äntligen riktig mat!!!] & efter det
ska jag vara med andreas i hope
jag verkligen hatar älvdalen känner jag, gah!
helgen är spikad & livet rullar på med snabba steg
fan va bra jag mår! =)
puss
1 mars ?!
:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0