i´d like to make myself believe...

mina kära vänner & inte så kära
ni gör mig till den lyckligaste i världen verkligen!
fastän en viss spårade ur totalt så var kvällen klockren
fick ju motion om inte annat
jag var livrädd, total-slut & bannad på samma gång. gäälet
*snuten kommer!* atjena trodde jag, men de fick jag ångra -.-
snacka om att ge sig ut på djup snö ;) hahaha...
well, kvällen var guldvärd, NÄSTAN bara glada miner ;)
toppen-människor iaf, synd en & annan deckade där bak bara!
eheh, så kan de gå om haspen inte är på
laddar upp för morgondagen
dock kommer det inte bli nå sova inatt, själv blir jag verkligen inte förvånad :}
& speciellt inte över anledningen, h.a.p.p.y.f.a.c.e!
imorrrrrrgon som sagt.
äeh, nu blir de film. en viss här har ju redan somnat... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0