it´s a shemale !

alex & rickard roar mig med att spela gta 4, dom är så kassa =)
& nu har bror min även hjälpt mig att installera office på datorn,
är man ikke teknisk så är man. var på tiden, tog honom typ två år bara :)
well, bättre sent än aldrig.
skulle först följa med pojkarna ut & hjälpa till med snöbygget
men eftersom jag är så slö & har så mycket annat att göra så stannar jag inne
för den delen så är det långt ute på åker'n, drygt :')
ah, så har man inga cigg heller, tog den sista med lille jonas nyss
så nu sitter jag & väntar på att sara ska komma ut så man kan norpa av henne
tills andy kommer med mina ;) krångligt sånthär
dags & sluta kanske? ash
--
ikväll blir det etage, eftersom vi inte kom så långt förra helgen :')
andy guvenören skall vara privat-chaffis åt mig & brudsen
kommer bli as-nice! dock hoppas jag det blir någorlunda lugnt ikväll
& inte fullast vinner, som vanligt ;>
nej nu lär jag tydligen knata upp till brorsan med min kamera ändå
supp -.-

hahahaha!!!! denna får mig bara & tänka på en sak
http://existenz.se/out.php?id=20882
typ så bra lyckas man, i dont giva a UH
--
http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4&feature=related
hahahahahahahahahaha, JAG DÖR :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0