//care

parkinson is here, till & med mina ben skakar ;>
& det är faktiskt inte enbart för jag inte stoppat i mig något på länge
utan mest för jag är bannad... otippat va :')
man kan inte bli så mycket annat,
för något värre än när någon står & ljuger en rakt upp i ansiktet
om & om igen
de finns inte...
speciellt inte när man vet sanningen själv & ändå kan personerna i fråga
inte hosta upp den sanna versionen ändå. patetiskt & dant, uhjuhj..
mä ja änt bittä, riktigt skönt & vara borta från town faktiskt
säg till fall ni hittar oss. eheh!:}
nej nu ska vi glida
take care m8's
peace

Kommentarer
Postat av: alix

sv: jag förstår verkligen det :)

2010-02-17 @ 19:23:10
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0