bort med snön, puh!

jag & andy har precis varit ute & kört race med varsin skyffel
va riktigt kul ändå, känns dock att man är rökare lär jag säga -.-
tog ju inte speciellt lång tid faktiskt
men nu räcker det med skfall för i år tycker jag,
snön lär dock stanna tills vi har intagit backen med varsin bräda (y)
längtar satan!
skjutsade lilla rpm till borlänge tidigare också, han skulle till frugan sin ;>
gullungar dedär!
imorgon kommer bullen hem & jag är överlycklig :')
så de blir till & fara till krylbo imorgon vid 13 tiden för att plocka upp'an
h.a.p.p.y.f.a.c.e!
yäyä, tappade bort cc-girl på vägen idag igen :'D
går inge vidare bra för oss & planera känner jag!
nej nu blire till & kika på fist of zen & efter det blire säkert en film eller två
take care fox! själv mår jag toppen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0