blyghet, kan bromsa mycket det

a'la stjärt söndag
snacka om överskattad dag om du frågar mig! :)
allt för & tjäna pengar, man älskar ju inte precis någon extra mycket idag
tror man gillar personen i fråga till max jämt
eller? =}
idag har jag & andy varit mycket aktiva
vi tog en promme & talade strunt här ute på vischan
riktigt nice faktiskt, förutom att låren var illröda när man kom tillbaka
vi ska göra det till en vana, ge mig sommar!
alex ringde tidigare idag också, tror inte han är speciellt förtjust i mitt minne
råkade dra på pannan på 9. ska egentligen vara 5 så a, det är 30 grader inne
lök hoj..
guvenören ligger breve & tjockar ost-bågar ?
måste ju ta de lugnt idag mtp gårdagen
hahaha, du gör mitt liv. märks då att du är ensam
& absolut, att du inte har en aning om vad du talar om. f.a.i.l
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0