you was the beat onto my top line

här ska ni få något att gråta över
så jävla blåst! hahahaha fyfan :')



stackars barn,tur man ä smart!

annars, så sitter jag i säter med emma no3
blå himmel & sol,tur vi sitter inne vid varsinn dator ist ;)
tre hundar har hon här också
börja med att lillhunden pissa i bilen
& nu när vi kom hit,sket hon på mattan!
emma har nog en bra dag om inget annat :)
well,fredag hela dagen. blir som sagt nykter hela helgen
ska med andy till husby en sväng iaf som jag har lovat
nya bocken! hahaha-.-
& som jag skrev igår med att sluta röka,stolt över mig själv
dock,så är ju inte dagen slut än men dehär fixar jag ;)
be so sure.
nej nu blir det & sociala.
hörs jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0