you must fight just to keep them alive

jag ligger efter
jag är efter
jag tror jag är efterbliven också
eller tror,jag är faktiskt ganska säker
de finns de nog fler som är
har en massa att stå i
men ingen vidare lust att kliva ur sängen.
inte sovit en blund inatt,ändå kan jag inte somna
bra liv,ligger & stirrar i taket.
men gud så skönt det är ibland.

så vill jag åka till borlänge också
varför,det vet jag inte.
vill det bara.
som emma säger, jag lär sluta med mina tvångstankar
har det tusan om allting nästan :')
meeen,jag klarar mig ju. and you know it
förr eller senare.
nu ska jag förflytta mig
lär ner i köket & dricka 14 l multi
efter de ska jag knöla i mig mina bästa kompisar
ipren alltså,trött på de här nu.
mamma emma tala om någon nässpray som tar bort migrän?!
värt ett försök iaf,trött på att ha täcke över huvudet 2 h mitt på dagen
ser att de inte är någon sol ute,sug..
kanske får bli sola inne idag då
hope so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0