you just fuck with my mind

blä för den här dagen
den har varit bra med andra ord :}
som alla andra dagar
en viss säger ju 'alltid bra med mig'
jag börjar fatta vitsen med detdär nu,för jag joinar
det är alltid bra
man mår som man förtjänar! moahaha
kung

fixat en massa skit idag sen kom johanna.H & gjorde min dag
åkte & tittade på hennes hästjävel
inte ett dugg imponerad faktiskt
men,man lär ju ställa upp för teamet,hon bjöd ju på glass efter :')
bra tjej dedär,får en alltid på extra topphumör
alltså högre upp än man redan är.
snacka om topp,bra va!

sen har jag dendär dryga hjärnsnurren atm också
lite drygt men som jag nämnde tidigare
man har bara tid för att må bra alltså :]
skit ska skit ha!
så jag släpper detdär nu
så från & med nu,ska jag kalla det historia.
en riktigt bra sådan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0