you got it,what i want.give it up,shorty

m hej
vaknade typ nyss,sovit bra länge. tror jag,i alla fall
drömde att morsan ringde,frågade om inte vi kunde sola
well,jag drömde inte. jag sov. måste ha varit ett roligt samtal :')

fett ont i halsen har jag iaf,svullen jävlar & kan knappt andas
men de e gö,nu man ska ut & blossa kanske.eeeeeeller inte.
däremot ska jag gå ner & få sympati,tycker detta e konstigt jag
hur kan de bara komma sådär,när man powernap'ar en timme eller två?hm..

sist jag kolla så va detta en av de dummaste saker jag gjort i mitt liv
hur fan,hade jag tänkt mig att jag skulle lyckas somna inatt nu?
ohmy,fail som vanligt.
nu letar vi på någon som har tid för mig :]
morsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0