jag vet ingen,som känner mig bättre än du

söööömnlös!men de är inte så konstigt
jag är både hungrig & kissnödig men på tok för slö
för att orka pallra mig ner dit. de är då man kallas riktigt jävla slö
& de kan jag ju erkänna,att de är de enda jag får höra också :)
slö & efterbliven.like it
de som är haken,alla förändras,aaight!
& de har då jag gjort kan jag ju säga,trott den som vill ;>
ballt,om ni frågar mig.

precis kollat på två filmer också så nu kommer migränen krypandes känner jag
har ingen aning om vad jag nu ska göra,suger ju ganska hårt.
& inte kommer jag längre på treasure isle heller
måste vänta tills emma vaknar & kan sparka igång mig med en gåva ;)
well,börjar bli lite uttjatat detta men va ska man göra då.
hade ju sällskap till halv två iaf! hahaha bättre än inget.
well,en timme kvar sen vaknar nästa :}
muy bien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0