we can do it all night

inneboende vid emma & det är gött
vaknade av att moa låg upp & ner i soffan & snarkade
kollade på klockan & den visade att buss no 1 redan hade gått
kom dock på ganska snabbt att cc faktiskt skulle hämta mig
så äckelbuss behövde jag inte bry mig i
hon sa då igår att hon skulle ringa när hon lämnade hedemora
så därför kunna jag ligga kvar & dra mig
men ack så fel jag hade ;>
kvinnan va väl lite överdrivet kåt som vanligt så hon sov inte ens hemma
så blev till att springa till bussen & jag hann precis
fyfarao säger jag bara
jag HATAR att åka buss. blä

har precis varit ute & talat en del med martin & väntar nu på att
emma ska bli klar någongång så vi kan gå & sola
blir två gånger idag
sötjohanna var också sugen så hon skulle komma hit senare
så lovade jag att följa med även henne :)

kanske blir till att se över en & annan person ikväll
får se om jag orkar,hä lä ju vise sä
ska då börja med att sola,det är ett måste
sen efter det får vi se vad som lockar mig :)
aaaaaah hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0