falutrash & ett ruskigt stort leende

it's my life,and it's now or never
-
ah inget är nog bättre när
dagen går upp mot vad ett litet random tycker & tänker :)
jag diggar de,på ett sätt
jag menar, mycket respons dom lär få.
detta får mig & tänka på enbart en sak
& det är sötlovisa :'D
hon leder då än så länge med denna;
'du är ful,i ansiktet.'
nä men de menar du inte, vart skulle hon annars vara ful då?
haha,där snackar vi skitsnack & århundradets lögn :]

äcklig jävel som håller till på fb nu å ser jag
hahaha,jag älskar detta.
skadeglädje är fasen något jag lever på :')
men de får man väl,eller?

well, har inte tid med detta
lär hjälpa mor & far med nya sängen som kom precis
sen blir det upp till borlänge med mosh
här ska handlas **
hörs då

btw,
grisen börjar bli stor
helt sjukt va jag älskar na!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0