let him know that you know best

snacka om hemmapul till 1000
då tog jag mig en välbehövlig paus med cigg & cola
blev ett par på rad där men jag klagar inte!
& allt besvär & slit för emmas skull
fan va du borde älska mig alltså =)

började iaf dagen med att försova mig
supp,eller inte
råkade även missa lektion no 2
så det blev inte mycket gjort idag inte
glassat i solen & rökt upp halva paketet
de är nog något som vi allihopa har gjort
snart snart snart är sommaren här, tusan
& ännumer ser jag fram emot studenten
full & odräglig
tur jag är bra på't!
& inte nog med det,dags & skaffa balklänning kanske
vill ju inte ha samma som jag hade sist ;p

nu lär jag väl fortsätta med skiten emma lurat i mig
men är man gift så lär man ju göra som frugan säger
fuck emma,som sagt
kärringar ä gnälliga!
så nu har ju hon å blogg iaf
http://emmagfrank.blogg.se/

nej nu ska jag vara cool
knarkar sönder dieselråttor & sjömansmöss
kung ju, precis som mig!
men först,så kommer bilderna från i fredags! ett par iaf
enjoy









& en massa massa mer ! ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0