upside down and back to the normal

eftersom jag fortfarande är på vift efter mina hjärnceller
så känner jag inte för att skriva nå
eller känner för,jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :')
snacka iaf mä polarna idag
gosh va snygg han va
ny favorit :)

varit i sthlm med emms idag
pappa skulle jobba så vi joina
skitställe,skulle åkt till city ist
MEN, de fanns det ju inte tid till
så vi talade lite om ivan & tutade åt dikespissare
bra kul hade vi,trodde inte farsan hade humor faktiskt

nu har man utfört ett & annat iaf
happyface som vanligt
detta har verkligen varit en toppendag
stannade förbi vid m & näsan också för en rök
så imorgon är det fullt på schemat
kommer bli nice! :)

sen hatar jag när en viss person lämnar stället
kom hem igen BUMS!
tur,det är imorgon bara :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0