ǝɯıʇ ǝɥʇ ןןɐ ǝןıɯs ǝɯ ǝʞɐɯ noʎ

för SLÖ för att snacka skit här :]
men om jag ska vara ärlig,så är det bara brist på tid
sista påsklovet man har nudå & lär ju säga att det har varit gudomligt

varit massor med min älskade emma
du äre bästa jag vet tjejen!
eller okej,öl är lite godare :')

well,livet leker & jag mår toppen
älskar när allting bara flyter på
& tro det eller ej,så är det precis vad det gör
dagarna i enda :}
har inte varit en endaste lugn stund
vilket i sitt säger att allting då är i sin ordning
har inte fått så mycket vettigt gjort på lovet dock
vad ska man säga,typ ölat sönder varje dag
men hä e såre ska va!

imorgon blir det skola för hela slanten
känner att de kanske är dags att ta tag i skiten nu
efter en sisådär 6 år bara ;) haha....
man ska ju inte vara en i mängden,fränt & sticka ut lite!

nej nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan
för det är jag mycket bättre på!
take care,de behövs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0