not once,did you leave my mind.

sitter här & roar mig med mysteriet på greveholm
haha,hade nästan glömt hur bra det verkligen är :')
emma emma & terre va förbi för ett tag sen också & tog en cigg med mig
inte varje dag man får finbesök på nära håll!
dom skulle tydligen sova i stugan,
så fall jag får tråkigt inatt
så vet jag precis vart jag ska gå & spöka,haha..

måste få yttra mig lite såhär på kvällskvisten bara
den här saken har varit påtal förut också
kalla mig planka,sticka eller vad som än behagar
men när man får höra från skabb-barn att man är fet
då tycker jag nog botten är nådd faktiskt...
tyck de du flicka lilla,skulle dock inte tacka nej till några extra kilon :]
punkt.
fyllt upp akvariet med fiskar nu också
'igen'
& upptäckte även att emma är stendöd
hahahaha,r.i.p eller något
dufår välja en ny emma, emma ;*
(y)

nej nu ska jag planera & fixa & gö allt annat bus jag har för mig
finns ju inget bättre än dom stunder när allt går som man vill :)
första tjing,capish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0