move it all around

precis suttit & pillat med emmas blogg
även hon ville ha en så va gör man inte för teamet ;>
sen dog internet så inget blev sparat
& nu när man skulle börja om,så fungerar inte inloggningen ;)
tacka gud för det,nu fick jag ta paus,en lång sådan
eftersom hon har åkt in till hedemora för att hämta lille hans

för första gången på länge så gick planera som dom var sagda
så nu har man skaffat sig lite färg på skinnet
mer än lite dock.
självfallet så vill johanna också sola nu
& jag klagar inte så jag följer gärna med & kör en gång till ;)

nu ska jag sociala med lillen @ sms
dissade ju denne för en annan snoris igår
shit happens!
& jag har ett nytt motto för den delen
skit ska skit ha ;*

alla dessa emmor, denne som det är på tal om nu
är ju tydligen inneboende
kyss mig, drar hem imorgon ! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0