men vi kommer ta tillbaks det där, för vi

sandra det monstret ringde mig här idag vid typ
18.00 tiden någonting.
ett samtal senare så är jag övertalad
så imorgon 06.00 bär det av till jönköping.
elmia,här kommer vi!
äntligen
har velat åka dit ett par år irad nu
men de året som man säger dirr att man ska skita i det
kommer man ner :')
underbart!


så nu är man precis nyduschad osv
har även packat ner det sista
lovar jag kommer glömma hälften hemma
men sandra har ölen i bilen så de bästa,de är redan ett säkert kort! :}
nu blir det till att åka in till town med kryckfish
så ska jag till min älskade emma & tillbringa natten med henne
myspys med andra ord. love it!

meeeeeeeeeeeeeeeen, kan även säga att jag lämnar alla idioter
här hemma
snacka bäst ni vill [:
så svarar jag inte, give up!

& tack älskade cäss för tha help! ;*
cssna.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0