like the clouds you, drift me away, far away

skönt de ä & vara hemma egentligen
har inte insett de förän nu dock ;>
haha, varit & umgåtts med morsan,finns inget bättre
vettigare tant får ni leta efter! för stor konkurrens
& jag gillar de,tur att man inte blir bort-prioriterad ;) haha!
näää men ikväll blir det kanske etage,beror helt på morsan
blir de limmo stannar jag promt hemma!
annars blir de johannas bil,& det joinar jag hellre ;>
avstår gärna folket som vill åka bajsbilen,undra varför :')

well,palla hänga läpp

nu ska jag försöka vila ikapp mina dygningar,trött på skit'n
så blir te & slå på en film & låta mig underhållas av fruntimret & jv
har även hittat en bil jag ska ha!
inte vill ha, SKA HA!
shelbyn får vänta,nog för den är sjukt mycket snyggare
men den här har jag iaf råd med utan att låna av pappa! ; >
audi foeshue! bytt märke ;)

nej mys,hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0