i'll save my soul, save myself

med skinnflådda händer & två blåsor
så har jag fått ut emmas löshår ;>
nåde henne om hon sätter i det igen dom närmsta veckorna!
haha
sitter nu & kollar på när hon hänger in kläder
inte speciellt roande men kul  & se henne hettsa!
ska snart röra våra ben mot konsum & solana
hans ska ha snus & jag ska försöka få lite färg på kroppen
lagomt till studenten,så lär ju börja i tid :]
blir nog även till att kika förbi johanna h & dom
åskadare ska vi vara!

efter det blir det till & ta en promme med fuck emma
tala massa strunt & göra lite nytta
bara älskar den brud'n!
moa ska jag tydligen ha med mig å,kan bli bra taha

& efter det,så ska jag göra lite hemligt skit
kan bli bra,kan bli dåligt
care,känns det som :}
men,jag vet iaf att det kommer bli bra oavsett,på sitt vis!
nej nu vill jag duscha ist,& så får det bli :')
peace




shake some! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0