i hate that i love you

i said i dont want to walk this earth if i gotta do it solo




faaaaaaaaan va skönt det är nu dagen efter
framsteg ;>
sov typ ingenting inatt,full färd med annat
kom väl 'hem' vid halv 3 tiden
aldrig mer limo nykter kan jag ju säga
klev av i borlänge bland lite nyktrare folk
när dom sedan kom tillbaka för det var dags för hemfärd
hade dom ju såklart fyllt hela bilen med rök
inte alla som har en rökmaskin i bilen faktiskt ;b
well,när jag kom ut så stod dom redan där med öppna dörrar
själv trodde jag det brann,tills jag kom på att dom faktiskt har en såndär
jaja,kul ändå,roligt folk vare ju! :)

så ringde mamma för 20 min sen & sa att jag lär följa med till beverly hills
damen behöver hjälp :}
så ska dra & fixa det nu,sen blir det hit igen.
alone,gött!
fast när fuck emma ringer så ska jag tvinga med damen ut på en promme
skrotväder de blev idag då
aaaah hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0