i hate goodbyes

bi do bi dam dam
emma ligger & snarkar för fulla muggar
själv är jag pigg som tusan, vaknade halv 7
tycker synd om mig själv
då jag vet att emma inte kommer röra på sig före klockan 12 :}
länge leve barnprogram! jag älskar't
har precis städat igenom huset lite snabbt också
mor & far kommer ju tillbaka idag
& här hade verkligen big bang slagit ner
men änte mig vi talar om,blir ju inte förvånad

blev aldrig nå sims'lan för våran del igår
vi fläskade soffan & tittade på massa filmer
är man en migrän-unge så förstör man ju en del
men jag ska gottgöra na, be so sure :')



cause everytime we touch, i get this feeling.
and everytime we kiss i swear i could fly.
can't you feel my heart beat fast, i want this to last.
need you by my side.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0