fooofighters

hemma & hel,tro det eller ej
snacka om en livsupplevelse
dock va de inte precis som jag trodde
men man fick ju träffa lite folk iaf!
bra kul.underbar dialekt på nollorna å :')
tyckte de skulle bli skönt & pausa från alla här hemma
eller nej,inte alla.utan några få som vet vilka dom e
men ah,fan va matt man blir ibland
& ja jag vet ni tar åt er,så där säger man faktiskt inte...

lyan vi hade var underbar!
byter ut helsingborg mot jönköping, jävlar ;>

& inte för att skryta då men
ställde ju ut min bil där
tänkte att jag liksom inte skulle skryta & så
därför har jag varit tyst om det
här har ni den iallafall
well,lite dålig bild men jag ser den ju 'jämt' så tyckte inte de va så viktigt ;))
hahaha, nej nogmytat
ge mig min shelby gt500

nej nu ska jag äta ett eget påskbord här hemma
fan hela la familia har lämnat mig,alex drog imorse ;(
nyponsoppa & vaniljglass,MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0