fem steg framåt,ett steg bakåt

hotellet igår,utan söt sandra dock
sjukt mycket folk & bra med drag faktiskt
ovanligt för att vara hedemora
men sånt som händer.

fyfan,micke bjöd på en burning shot igår också
snabbförklaring på huvudvärken som kommer smygandes
smällar man får ta,det kostar att ligga på topp :')
kryckfish ligger bänkad i soffan
hahahaha, snacka om fylleklen han iaf :D
själv va jag på hugget tidigt imorse.

däremot får jag inte tag på mammsen
vet inte varför hon köpte en telefon :}
nej nu ska jag trycka i mig min pasta
vitt är gott, fuck för pappas fullkorn!
snart kommer väl dagen då dom försöker få mig till att bli nyttig
good luck 8)
ahja, hörs typ later on.
ska gå & spy lite också tror jag ;)
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0