fall apart in parts

blir till & sova utan emmababe idag :[
bläää,ogillar de stort!
jag som fått in knixen med att få söta kort på na när hon sover
lär ju skaffa sig en ny att få söta kort på
å äre någon som kan dedär med & va söt så äre ju hon :']
helt klart..

nyss hemkommen
har varit ute & whinat med grabbarna grus
bobban de rövhålet körde fast vid motorstadion
han är verkligen asa kass!
så blev till fäggeby & hämta en massa jäkla linor
vill man så kan man
sen va han loss igen
imorgon blire till & tvätta 240 va?! nollor

avslutar med att studentkryssning är överskattat
jag stannade hemma på torran land för gamla löftens skull
& inte bölar jag för det,orgiebåten lockar inte..
men de gör något annat.
nu ska jag slänga mig & kolla på en nytankad serie
- -
- -
you're my drug,
we live it
you're drunk,
you need it
real love,i'll give it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0