bom bom bom

helt på banan!
nu är jag med igen,mer än nånsin ;>
har varit en toppendag också för den delen
va till miss e & hämtade klänning så nu har jag de klart inför balen
bara studentklänning kvar,men där har jag redan hittat en som jag är kär i :]
får hoppas mammsen ger mig ett litet bidrag haha..
så de börjar reda sig nu,gött mos.

nu sitter jag & klagar över andy,som vanligt
jag är nästan helt säker på att han är tjej alltså
segare människa finns fasen inte.illa!
nu glider jag,lär fixa ett & annat tills shemale'en ankommer
sen blir de äventyr
jag vill ha lappens'glass! fan va gött


nog för kärringen kommer döda mig nu men
vafan gör man inte när man är gift :*


älskar dig me,sötnos! ;D

Kommentarer
Postat av: kärringen!

ditt sviin! du ska fan få tantracka!;D

2010-04-29 @ 22:24:40
Postat av: kärringen<3

du kan fan få, pajjasjäfel!

2010-04-30 @ 08:30:51
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0