vi lever, right?

varit utan dator under en längre tid då jag har bott i säter hela veckan..
ensamt & så, men det löste sig ju tillslut så de var ju helt klart värt det.

lördagen var görmys! tack alla, synd den inte varade så länge för min del bara...
men de tar vi igen en annan gång, som alltid annars.
och jag tror jag var långt ifrån ensam om att ha förgrövligt
ont i halsen dagen efter, men det var ju lätt värt det! :)
--
cpmix'låten, den gick varm den.
____

michelle, sandra & emmax2, ni är guldvärda! hade aldrig klarat detta utan er hjälp
och för er som inte vet,
patrik johansson, jag älskar dig!

sorry bitches, men ni lyckades inte denna gång heller! ge upp förfan :)
2 bad 4 you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0