told you from the start, baby, from the start

björn rosenström, han e bra han! men fan va hes man är idag ist ;(
först va de bara meningen att vi skulle skjutsa dit fredrik & hans co,
men de slutade med att emma'h promt ville in dit och då blev jag å sugen :)
vi kom väl ifrån avesta igen vi en typ 2 ti'n,
ändå va man inte hemma förän vi 5 =)
lite för mycket av det goda dock, gick världens omväg! haha, fattar inte hur ja kunna tänka så fel,
& de kom jag inte på fören jag var utanför dörren, iq'befriad vare ja..
__

jag är så sjukt stolt över mig själv idag alltså!! har inte rökt ett enda bloss idag, & hur mycket är inte klockan liksom? :) i vanliga fall röker man ju ett pkt om dagen, och nu har inte en enda cigg gått ;) tacka bakfyllan, dags och sluta snart kanske.
vi kollade upp hur mycket pengar jag lagt ner samanlagt på cigg i mitt liv,
nästan att jag satt mig och grät helt seriöst (:
galet mycket pengar, men så sjukt gott!
__

nej nu blir de till och stoppa i sig en macka eller två, så ska jag nog må bra resten av kvällen :D
mor & far dissar mig, som vanligt när man väl är hemma -.- så jag drar mig till säter igen
skjutsen kommer väl förhoppningsvis närsomhelst! :]
peace! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0