the climb

fyfan va jag hatar & vara sjuk! de finns fanimig inge värre...
blir nog till farbror doktorn, hört att jag kommer drunkna innefrån, mindre nice..
babe tänkte komma ut på lunchen först & hämta mig, men jag stannar i sängen jag! :]
så nu lever jag på tabletter, vatten och alvedon på tub! vet inte va skiten heter men antar
att dendär förklaringen var någorlunda bra :D
sen har jag ju emmaliten nära till hands, eller ah ett samtal bort
hon är också sängliggandes nämligen ;*
__


__

nu tänker jag invardera patriks dator & kolla på film i min ensamhet :}
& sen när han kommer hem igen tänker jag pussa honom till döds
det är han värd, om jag inte är död då vill säga ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0