satan du är dum!

hinner inte skriva mycket, knappt något alls faktis..
ska till falun närsomhellst och gratta farmor, evigheter sen ja träffa den tanten!
efter de blir de till & vara med emma'h o co, partajj med andra ord ;D

cp'mix, vi gillart!
*hä blir no bra på sitt eget vis, låt oss pröva!*

sent blire då, håller vi då tummarna på! även att de varar hela kvällen denhär gången =)

'allt du säger till mig, stannar! jag lovar dig'
kyss mig i röven, så jävla trött på falska människor! gah


pussva

suddig, sure.. blir lätt så när man e på lyset ;>

Kommentarer
Postat av: Emmawa:)

PUSSVA!<3

2009-11-27 @ 16:52:20
Postat av: jennifer

du är min pussva!

2009-11-30 @ 10:51:33
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0