pruppen, eller var det braken?

lilla, lilla du! varför skriver du massa på face när du egentligen behöver plugga snuttan? ;D
fast det är ju klart, vem får något gjort när det sitter 2 cpäckel i samma rum?
inte du heller, ser jag ;)
har ju som sagt en tändare i fickan (otippad) no shit,
men vi kan ju alltid rätta till håret på na så de ser lika ut =)
på pricken...

och på tal om ingenting, så har min älskade mobil kommit tillbaka från lagningen,
så martin ställer upp på en hämtning i borlänge :) nu ska jag ha den MINST en vecka, förhoppningsvis!
annars köper jag en ny (y)



Kommentarer
Postat av: Anonym

braken vare, eller nej det vare egentligen inte heller! :D JOSEFIN din prupp!

2 cpäckel ?! vem är den andra? :*

2009-11-25 @ 13:20:52
URL: http://josefaaejn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du är braken punkt slut! you know who! :D

2009-11-25 @ 19:51:31
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0