love of my life, my soulmate

med världens största smile på läpparna, traskar jag & älsk in på elgiganten
men det försvann lika fort igen!!!!!!!!!!!!!
fan jag blir galen, men nu är den reklamerad iaf så då blir det en helt ny, en helt annan!
och hur många har jag inte haft bara det här året? är fan minst 10 st ;>
mamie påpekade det tillochmed, då börjar det ju bli illa...
__

tur far min finns säger jag då iaf ;'D
haft min halebop'lur på vift i ptja, kan de vara snart 2 månader nu?
han städade sin bil idag, och vad fann han inte? helt överlycklig blev jag
säkert just därför, jag inte fick den andra telefonjäveln idag :)
har ju ett par på lager, så ja jag klarar mig väl, men ändå!
nytt är alltid bäst
__

körkort? ja de är påväg, så nu jävlar tänker jag bo på dendär jävla körskolan -.-'


OJSHIT braken, memories ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ååh! så bra, så mycket sommarn nollsju ;>

2009-11-25 @ 20:39:31
URL: http://josefaaejn.blogg.se/
Postat av: Anonym

äre så gäälet längesen alltså? ;o

2009-11-25 @ 22:58:58
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0